Jaume
Els meus blogs
dilluns, 25 d’octubre del 2010
Benvinguda
Hola! He creat un blog gràcies al curset que estem fent a l'escola Mowgli sobre TAC. Espero que sigui útil, tant personalment com per la feina a l'aula.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada